|
Her er data på nyeste model, jeg ved godt at min
var noget
ældre, men den yder stort set det samme. Det er hovedsageligt design, styreegenskaber
(bredere bagfælg) og bremser der er ændret.
Pris: 159.996 DKR.
Præstationer: Top 260 km/t, 0-100 2,7 sek, forbrug 16,0 km/liter.
Motor: 4-cylindret vandkølet 4-takts rækkemotor med 2 overl. knastaksler.
4 ventiler pr. cylinder. Slagvolumen 998 cm3. 135 HK.
Transmission: 6-trins gearkasse. Flerpladet kobling i oliebad. Kædetræk.
Stel: Dobbelt, åben rørramme i stål.
Bremser: For; 2 stk 296 mm skiver med fast ophæng. 3-stemplede flydende
ophængte calipere. Bag; 256 mm skive med fast ophæng.
3-stemplet flydende ophængt caliper.
Vægt/kraftforhold: 1,74 kg / HK
Producentland: Japan.
Har man styr på koblingsbetjeningen klares 0-100 på 40 meter. Men i det daglige er
cyklen omgængelig og et godmodigt væsen. Den lange akselafstand og velfordelte vægt i
kombination med en dejlig kørestilling giver en kolossal tillid til sport-tourerens
stabilitet. Affjedringen er perfekt afstemt til hurtig motorvejs-cruising, hverdagsture
på landevejen og rejsekørsel med passager og oppakning. En særlig detalje er, at cyklen
bremser på begge hjul.
|
|
|